پس از واریز مبلغ، کارشناس مربوطه طی مدت یک روز با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات تا یک هفته نسبت به ارسال خدمات اقدام خواهد کرد. طی این مدت و قبل از ارسال خدمات مشتری می تواند، نسبت به لغو سفارش و استرداد وجه اقدام نماید. وجه پرداخت شده توسط مشتری از طریق مسئول امور مالی عودت داده خواهد شد. شماره های موجود در سایت همه روز هفته از ساعات 8 لغایت 20 پاسخگوی سئوالات مشتریان عزیز خواهند بود. هر مشتری مستقیما با کارشناس مربوطه لینک خواهد شد و پشتیبانی مستقیما انجام خواهد گرفت. تمامی اطلاعات مشتریان محفوظ خواهد بود و از درج یا در اختیار قرار دادن اطلاعات مشتریان در سامانه های مختلف جلوگیری خواهد شد. مشتریان محترم می توانند از طریق ایمیل، اینستاگرام، توئیتر، واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی درج شده در سایت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنند.